ENVAMENTS

Quant trigarà a arribar la meva comanda?

El termini de lliurament de les comandes és de 48-72 hores laborables des que la comanda estigui confirmat (únicament per a enviaments peninsulars; queden exclosos Balears, Canàries, Ceuta i Melilla). Els enviaments seran realitzats generalment per l'empresa de transports ASM Transports.

Si per algun motiu la comanda s'hagués de retardar ens posarem en contacte amb tu per comunicar.

Un cop confirmada la comanda, no es podrà realitzar cap canvi en la direcció d'enviament, llevat que el client faci càrrec de les despeses i sigui expressament acceptat per les parts.

Quin és el cost de l'enviament?

Les despeses d'enviament no es troben inclosos en el preu dels articles. Aquests apareixeran desglossats en el resum de la teva compra. Les despeses es calcularan depenent de la destinació i pes de la comanda d'acord amb la tarifa vigent de l'empresa de transports:

Espanya (península): 6,00 € (10 Kg) - 8,00 € (15 Kg) - 10,00 € (20 Kg) - 13,00 € (30 kg)

Canàries: 30,00 € (10Kg) - 42,00 € (15 Kg) - 72,00 € (20Kg) - 102,00 € (30Kg)

Balears: 18,00 € (10 Kg) - 25,00 € (15 Kg) - 35,00 € (20 Kg) - 45,00 € (30 kg)

Ceuta i Melilla: ??, ?? € (10 Kg) - ??, ?? € (15 Kg) - ??, ?? € (20 Kg) - ??, ?? € (20 Kg)

Puc sol·licitar l'enviament d'una comanda fora d'Espanya?

Sí, fem enviaments a tota la comunitat europea. Pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del correu estore@undergrow.eu i buscarem millor la forma de fer-te arribar la teva comanda.

Què passa si no estic a l'adreça que vaig indicar quan el missatger passi a lliurar la comanda?

Després d'un primer intent de lliurament, el transportista et deixarà un avís perquè et posis en contacte amb ell i fixeu una nova data de lliurament. Aquest lliurament es pot fer en l'adreça d'enviament que ens vas indicar o bé en alguna de les oficines del transportista.

Després d'un altre intent fallit, la teva comanda serà cancel·lada i et retornarem l'import de la mateixa, restant les despeses de devolució del paquet.

Què faig si la meva comanda no arriba?

Si transcorregut un termini de 5 dies laborables des de la confirmació de la teva comanda no l'has rebut, posa't en contacte amb nosaltres a través del correu estore@undergrow.eu.

Puc enviar la meva comanda com a regal?

No, per ara no oferim servei d'embolicar les comandes per a regal.

Puc recollir la meva comanda a la vostra botiga?

Sí, has d'especificar a la teva comanda la recollida en botiga, com a transportista. Quan la teva comanda estigui preparada, podràs recollir-la sense cap cost a la nostra botiga, situada a l'Av. Marquès de Castellbell, 10 - 08032 Barcelona. L'horari de recollida és de dilluns a divendres de 10h a 14: 00h i de 17: 00h a 20:00h. Porta el correu de confirmació de la teva comanda i pregunta al taulell.

Disposes de 3 dies laborables per recollir el teu paquet un cop haguem verificat el pagament. Transcorregut aquest termini, procedirem a cancel·lar la comanda i es reemborsaran els diners.

Les despeses de transport (tant de la tramesa com de la devolució) seran retornats únicament quan UnderGrow sigui responsable de la causa de la devolució del producte (enviament del producte equivocat, producte en mal estat, etc.).

DEVOLUCIONS

Com ho he de fer per tornar un article?

Per procedir a la devolució d'un article amb el qual no estàs satisfet, t'oferim dues opcions: mitjançant la nostra empresa de transports ASM Transports, o bé a través d'una oficina de Correus o qualsevol altre transportista (ex: Seur, Nacex, etc.) si és més còmode per a tu.

Si tries fer-ho a través d'ASM Transports, la devolució serà gratuïta per a tu (només Península). En cas contrari, hauràs d'assumir els costos de la devolució.

Opció 1 → Mitjançant la nostra empresa de transports ASM Transports.

Els passos que has de seguir són els següents:

1. Completa TOTES LES DADES del Formulari de Devolució que trobaràs dins de la caixa que t'hem enviat, amb la informació dels articles que vulguis tornar així com les dades necessàries per a la recollida del paquet.

2. Envia al correu estore@undergrow.eu indicant en l'assumpte "devolució comanda núm XX". És molt important que incloguis tant en l'assumpte del correu com en el Formulari de devolució el número de la comanda, ja que en cas contrari no podrem processar la teva devolució.

Prepara el teu paquet per a la devolució utilitzant l'embalatge original que et vam enviar, amb l'article en les mateixes condicions en què es va enviar, amb les seves etiquetes originals i sense que hagi estat usat. No oblidis incloure el Formulari de Devolució complet.

3. Tan aviat com el rebem, sol·licitarem la recollida del paquet a la nostra empresa de transports ASM Transports.

4. Posteriorment et confirmarem la data i lloc de la recollida, i t'enviarem un albarà d'enviament que has enganxar a la caixa.

Has facilitar la recollida en un termini màxim de 3 dies laborables des de la data en què rebem el Formulari de Devolució.

5. Un cop rebut en els nostres magatzems, comprovarem que l'article es troba en les mateixes condicions en què es va enviar, que no ha estat usat, que conserva els seus etiquetes originals i el seu embalatge original complet, i procedirem a la devolució dels diners en la mateixa forma en què vas realitzar el pagament.

Opció 2 → A través d'una oficina de Correus o de qualsevol altre transportista.

Els passos que has de seguir són els següents:

1. Completa TOTES LES DADES del Formulari de Devolució que trobaràs dins de la caixa que t'hem enviat, amb la informació dels articles que vulguis tornar així com les dades necessàries per a la recollida del paquet.

2. Envia al correu devoluciones@undergrow.es indicant en l'assumpte "devolució demanat núm XX". És molt important que incloguis tant en l'assumpte del correu com en el Formulari de devolució el número de la comanda, ja que en cas contrari no podrem processar la teva devolució.

Prepara el teu paquet per a la devolució utilitzant l'embalatge original que et vam enviar, amb l'article en les mateixes condicions en què es va enviar, amb les seves etiquetes originals i sense que hagi estat usat. No oblidis incloure el Formulari de Devolució complet.

L'adreça de lliurament que has d'indicar al paquet és: UnderGrow, Av. Marquès de Castellbell, 10 - 08032 Barcelona

3. Porta'l a una oficina de Correus o a l'oficina del transportista escollit i envia'l a ports pagats.

4. Un cop rebut als nostres magatzems, comprovarem que l'article es troba en les mateixes condicions en què es va enviar, que no ha estat usat, que conserva less seves etiquetes originals i el seu embalatge original complet, i procedirem a la devolució dels diners en la mateixa forma en què vas realitzar el pagament.

Recorda que en aquest cas hauràs d'assumir el cost de la devolució. No s'acceptaran devolucions a ports deguts llevat que es faci a través de l'agència de transports ASM Transports.

Tingues en compte que no podem fer canvis de talla o color, de manera que si necessites canviar un article per un altre, et reemborsarem el preu del mateix i podràs fer una nova compra a la nostra botiga online.

Per motius d'higiene no es podran tornar mitges, mitjons, leggings, arracades, diademes i altres accessoris per als cabells (forquilles, coleteros, etc.).

En cas que UnderGrow sigui el causant d'una devolució (enviament del producte equivocat, producte en mal estat, etc.) la devolució s'ha de realitzar obligatòriament a través d'ASM Transports i en aquest cas les despeses de devolució seran gratuïts.

UnderGrow es reserva el dret de rebutjar devolucions que no compleixin els requisits anteriorment descrits.

Puc fer una devolució en botiga?

De moment no és possible. Et demanem que triis qualsevol de les dues opcions que t'oferim: mitjançant la nostra empresa de transports Correus Express o bé a través de Correus o qualsevol altre transportista, si és més còmode per a tu.

Quin és el termini per poder realitzar una devolució?

El termini màxim de què disposes per enviar-nos el formulari de devolució és de 14 dies ¿feiners? des de la data de recepció de la comanda. Transcorregut aquest termini no podrem acceptar la devolució de la teva comanda.

He de pagar alguna cosa per la meva devolució?

Si fas la devolució mitjançant la nostra empresa de transports ASM Transports, la devolució serà gratuïta per a tu (només Península).

Si prefereixes fer-ho a través de Correus o una altra agència de transports, hauràs d'assumir els costos de la devolució. En aquest cas, no s'acceptaran devolucions a ports deguts.

En tots dos casos l'enviament estarà sota la teva responsabilitat fins que arribi als nostres magatzems.

Com i quan rebré l'import de la meva devolució?

Un cop aprovada la devolució (quan comprovem que els articles retornats estan en perfecte estat i en les mateixes condicions en què es van enviar, que no han estat usats, que conserven els seus etiquetes originals i el seu embalatge original complet) rebràs l'import de la mateixa forma en què vas realitzar el pagament. T'enviarem un correu de confirmació indicant-te l'import que se't s'abonarà en el teu compte en uns dies. Recorda que l'abonament a la targeta de crèdit o al teu compte PayPal depèn sempre de la teva entitat bancària.

L'import abonat correspon al PVP que vas pagar pels articles retornats.

Les despeses de transport (tant la tramesa com a devolució) seran retornats únicament quan UnderGrow sigui responsable de la causa de la devolució del producte (enviament del producte equivocat, producte en mal estat, etc.).

He perdut el meu formulari de devolucions

No et preocupis, pots imprimir-ne un altre fent clic aquí. Omple tots els camps; tens les instruccions a la part inferior del full. I no oblidis incloure'l al paquet quan facis la devolució de la teva comanda.

Dret de desistiment

Segons les Normatives Reguladores de Vendes a Distància, els clients de la Unió Europea disposen de 7 dies laborables, a comptar de la data de recepció de la comanda, per exercir el dret de desistiment sobre la seva comanda.

En aquest cas, es procedirà a la devolució dels diners i recollida de la comanda seguint el procediment dalt indicat..